cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Aplike Detaylı Sweatshirt

6 Mart 2017 Pazartesi

Aplike Detaylı Sweatshirt


Rahat olsun, trend olsun ve şık olsun derseniz işte tam olarak böyle bir sweatshirt önerebilirim size.
Ben diktim diye demiyorum ,pek bir güzel oldu.Kumaş eksikliğinden dolayı zoraki bir tasarım aslında.Gövdesinde eklentili ve kollarında farklı bir kumaş ile ancak ortaya çıkabildi bu sweat.Nilgünce birşeyler katmasam olmazdı tabiki.Sevgili takipçilerim bilirsiniz ben ışıklı,parlak detayları çook severim.Bu aplike de tam benim sevdiklerimden.
Kalıp bir bomber ceket kalıbı.Ben önünü tek parça keserek sweat haline getirdim.
(Kalıp detayı vermek isterdim ama çok önceden çıkarmış olduğum bir kalıp.)



Sweatshirt ; Nilgün Sözveren 



Sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.





2 yorum :

NehRi Marifet dedi ki...

Hiç de öyle kumaş yetmemiş ve kalıptan uyarlanmış gibi bir swet olmamış, bence gayet güzell ve rahat gözüken bir tatlışş olmuşş 😍 Bende bol kesim, salaş kıfayetlere bayılırım, ellerinize sağlıkl ve güzel günlerde giyinin 😚😚😚

resim defterimm dedi ki...

Ellerinize sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...