cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Polo Tarzı Elbise

1 Mart 2017 Çarşamba

Polo Tarzı Elbise





Kumaşını Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan aldığım ve daha alırken kafamda tasarladığım bu elbise ile huzurlarınızdayım.

Düz kesim, cep detayı dışında esprisi yok.Kalıpsız çalıştım.Başka bir elbisemi kumaşa yatırıp kestim.Cebine daha önceden aldığım armayı el dikişi ile ekledim.Yaka, kollar ve etek ucunda harici bir kumaş kullandım.Etek boyunda kullanmamım sebebi eteği uzatmaktı.Fena olmadı, zira pek kimseler eklenti olduğunu anlamadı.

Çok beğenildi ve ben de çok severek giydim.İçine gömlek giymeyi tercik ettim ama gömleksiz de harika oluyor.

Bir türlü yayına alamadığım kol detaylı parka ile kombinledim..










Sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim :)


6 yorum :

hobimanik dedi ki...

ellerine sağlik yine çok güzel dikmişsin...

Bahar Yorgun dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık :)

ANTİGONE dedi ki...

İkisi de çok şık olmuş. Ben de boyu kısa gelen elbiselerimin boyunu bu şekilde uzatıyorum, belli olsa da "tasarım detayı" der geçerim, keyif benim değil mi ;DD

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 🍀🌺

Server ardıç dedi ki...

Cok yakismis ellerine saglik

Gülay Yazici dedi ki...

Hep sessiz takip ediyordum,bugün yazayım dedim.Tasarımlarınız ve diktikleriniz orjinal.Emeğinize sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...