cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çiçekli Bomber Ceket

15 Nisan 2017 Cumartesi

Çiçekli Bomber Ceket




Bahar mevsimi için vazgeçilmez olan hafif ceketlerden bir tane kendim için diktim.
Reglan kol bomber ceket için Burda Dergisi nin bir kalıbını kullandım.Çok eskiden çıkarmış olduğumdan detay veremiyorum.Yeni sayılarında bomber ceket kalıplarına ulaşabilirsiniz.
Dışı rugan görünümlü sentetik bir kumaştan , iç astarı ise pamuklu esnek bir kumaş.Sentetik kumaşlar hiç hava geçirmediği için içinde pamuklu tercih ettim.Asıl detay ise astarın rengi.Nar çiçeği astar bu mont için çok iyi oldu bence.
Önünde fermuar kullanmadım ki olduğunda da hiç kapatmıyorum.Altın rengi çıt çıt bastım.
Yaka için çok esnek kalın jarse kullandım.
Aplikeyi pazardan almıştım, üç boyutlu ve bol çiçekli.Manken üzerinde yerini prova edip iğneledim ve makinede diktim.Bu kısım biraz yorucu oldu.
Cepler için 10marifet ile birlikte çektiğimiz öğretici videomuza burdan bakabilirsiniz.


Hafif esen bol güneşli bir günde de çekimi sizler için tamamladık.

Ziyaretiniz için teşekkür ederim.










Küpe ; Twist (geçen yaz sezonu)
Çanta ; Zara 




2 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

Ceketin rengine, astarına, aplikesine bayıldım bayıldım bayıldım!!!! Yetenekli hatun :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 😊 💕

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...