cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantel Detaylı Plise Etek ve Kuşlu Kot Mont

7 Nisan 2017 Cuma

Dantel Detaylı Plise Etek ve Kuşlu Kot Mont





(Ah ah, her yeni yazı hazırlığında bloğumu ihmal ettiğimi düşünüp daha sık paylaşım yapmam gerektiğine karar veriyorum.Ama nafile bir karar oluyor ki hiç uğrayamıyorum bile.Şuanda aynı hisler içinde olduğumu belirtmek isterim umarım nafile bir karar olmaz bu sefer de.)

Eteğim nasıl ama.Çok beğenildi.Hafif, rahat ve trend bir parça oldu.Kesim sürecine instagram adresimden ulaşabilirsiniz.A form etek kalıbını bir fotoğrafla anlatmıştım.(Aradaki danteli ben ekledim , kumaş öyle değildi.)

Gelelim kot monta; daha önceden kollarını kesip yelek yaptığım bu parçaya bu sefer kalın penyeden kol ekledim.Çok amaçlı bir parça kendisi gerçekten.Üzerinede kuş desenli aplikeleri el dikişi ile monte ederek mis gibi bir kont monta dönüştürdüm.Severek giyiyorum şimdilerde.










Etek ; Nilgün Sözveren 
Kot mont ; Nilgün Sözveren (DIY)
Kolye ; Tahta boncuklu tasarım kolye Sevgili Hülya Ablamın ediyesi 



2 yorum :

Mehtap Akdemir dedi ki...

Çok yakistirmissiniz yine. Elinize sağlık. Ozlemisiz

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 💕🌹

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...