cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kol Detaylı Kürklü Parka ve Düğmeli Hırka

12 Nisan 2017 Çarşamba

Kol Detaylı Kürklü Parka ve Düğmeli Hırka




Koca kış sırtımdan indirmediğim el emeği göz nuru , tüm detayları tarafıma ait olan parka ile nihayet karşınızdayım.
Anlatmamı isteyen çoktu.Fakat bir türlü bloğa zaman ayıramadığım için zaman aşımına uğradı.İçi yumuşak peluş,kapişonunda emitasyon kürk, kol ve cep kapaklarında sutaşı süslemeleler , metal troklar mevcut.O kadar sevdim ki ,sıcacık tutması ve çok şık görünmesi itibari ile vazgeçilmezim oldu.



Hırka da benim elimden ; daha önce diktiğim ananas detaylı mavi hırkayı anneme kaptırınca benzerini dikebilmek adına bu siyah hırkayı tasarladım.Diğerinden farklı olarak bu hırkanın büyük yan cepleri ve altın sarısı çok şık düğmeleri mevcut.Düşük kollu olarak pratik kestim ve çarçabuk diktim.Çok sevilesi ve asil bir parça oldu.

Bahçeşehir Gölet'te yeşillikler içinde güzel kareler yakalamak için çabaladık.Umarım beğenirsiniz.


Ziyaretiniz için teşekkürler.








Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...