cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Atasunoptik.com.tr

3 Eylül 2017 Pazar

Atasunoptik.com.tr


Uzun bir aradan sonra herkeslere merhaba;

Yazımın konusunu güneş gözlüğü sevdamdan ötürü Atasun Optik oluşturuyor.Aslında hemen hemen her avm de mağazası olan Atasunoptik i bilmeyeniniz yoktur.Peki web sitesinden haberiniz var mıydı? Online alışveriş yapabilme kolaylığını bize bir sürü güzellikle sunan bu web sayfasına uğradığımdan beri sık sık ziyaret eder oldum.
Malumunuz artık güneş gözlüksüz fotoğraf çekilmez olduk.Hatta blog geçmişime göz atarsanız hep gözlüklü hep gözlüklü :))).Bloggerlar ve instagramı aktif kullanan kişiler olarak böyleyiz gerçekten.Güneş gözlüğü hem göz sağlığı için hem de şık bir tamamlayıcı olarak hayatımızdalar.Kombin detayınıza göre istediğiniz renk ve modeli kullanabilirsiniz.Bu sene aynalı olanlara taktım mesela ben.

Alternatifleri o kadar çok ki.Ben de hem bilindik bir firma olmasından hem de güven duyduğum için Atasunoptik in web sayfasından bir sürü indirimi kaparak alışveriş yaptım.Sizlerde güneş gözlüğünüzü Atasunoptik in bu sayfasından alabilirsiniz.Sezon sonu fiyatları süper :).


Bize sağladığı güzelliklerden bahsedeyim azıcık ;

-Güvenilir. 
-Miu Miu dan tut da Burbury e kadar uzanan geniş marka alternatifi var.( sayfaya uğrarsanız bir dolu marka olduğunu görebilirsiniz.)
-Yeni üye olan herkese 30 TL indirimi var .
-Çağrı merkezi size kaliteli hizmet sunuyor.
-Güneş gözlükleri 2 yıl garantili
-Ömür boyu da ücretsiz bakım sözü veriyorlar.( oğlum gözlük kullandığı için biliyorum sürekli vidaları değişiyor ve ayar gerekiyor.)

Şimdi ben beğendiğim gözlükleri sizler için paylaşıyorum.






Benim yüzüm oval mesela ,bana bunlar yakışıyormuş;


Bunları da atlamayalım lütfen , internetten alışverişin en önemli unsurları çünkü 




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...